Thursday, November 6, 2014

Omega Guard: Nak makan lebih

Cerita Omega Guard lagi...produk baik, mesti menjadi bualan ramai kan...

Harini, NuNa nak kongsikan tentang 2 orang pengguna Omega Guard yang menghadapi masalah yang sama & request benda yang sama kat NuNa...mereka bukan kenalan di sekeliling saya...mereka memang seorang pelanggan Shaklee dari jauh...

===========================================================================
2 pengguna Omega Guard dengan 1 kisah yang sama...

Masalah: Tekanan Darah Tinggi & Risiko Kesihatan Jantung

Alasan nak ambil suplemen: Dah lama makan ubat-ubatan hospital, tapi tiada kesan positif terhadap kesihatan melainkan untuk melegakan rasa sakit & menahan keadaan kesihatan sediada daripada menjadi lebih buruk. Keadaan badan sama & tak rasa lebih sihat.

Suplemen yang NuNa cadangkan: Omega Guard (ambil 1 jenis sahaja sebab nak bajet)

Maklumbalas: Belum habis 1 botol; belum sampai 1 bulan

Pengguna: Boleh tak saya nak makan Omega ni lebih? (lebih dr yang saya cadangkan & lebih dari saranan seperti di botol suplemen)

NuNa: Boleh saya tahu kenapa?

Pengguna: Bila saya makan suplemen ni, tekanan darah saya makin menurun dan badan rasa lebih sihat dari sebelum ni. Jadi saya nak tambah kuantiti Omega...manatau kesan lebih cepat & lebih baik dari sekarang.

NuNa: Kalau saya, saya sarankan maintain ja pengambilan tu sebab dah ada peningkatan kepada tahap kesihatan. Tapi kalau nak ambil lebih pun boleh, asalkan jaga kuantiti air yang diambil. Biar air cukup.
(NuNa sarankan kuantiti 'lebih' setakat yang NuNa amalkan & mengikut jadual makan NuNa)
===========================================================================

Sanggup ambil lebih dari kuantiti yang disarankan untuk kesihatan yang lebih berkualiti.

Betapa mahal nilai kesihatan...

Jagalah kesihatan semasa muda supaya anda dapat menghargainya semasa tua...

Atau anda memilih untuk membuat pelaburan terhadap kesihatan bila menjelang tua, bila dah ada banyak masalah kesihatan?

NuNa kongsi kisah ini untuk dinilai oleh pembaca di sini...

Nilai sebuah kesihatan...sanggup membuat pelaburan agar kesihatan itu kembali...

If you think Wellness is Expensive...then try Illness...

Istimewa untuk mereka yang Istimewa


Jom cuba & rasai keberkesanannya....
SMS / WhatsApp / Telegram : 013-4309343

No comments: