Wednesday, June 4, 2014

Apo Bondo Eh Ni

APO BONDO EH NI ???

Sumber Apo Bondo Eh Ni

__ __ __ __ __ __ __  __  __ __ __ __ __ __ __

1. SAYA membuatkan si pengamal nampak muda kerana SAYA melambatkan proses penuaan.

2. SAYA mencegah segala pertumbuhan abnormal sel terutama kanser.

3. SAYA salah satu antioksidan penting dalam pencegahan kanser dan penyakit kardiovaskular.

4. SAYA sangat membantu dalam aspek kesuburan terutamanya kesuburan lelaki.

5. SAYA membantu pengaliran darah dengan lebih lancar sekaligus memperbaiki tisu.

6. SAYA membantu mempercepat proses baik luka dan mengurangkan parut.

7. SAYA membantu mengecilkan dan mencerahkan kawasan gelap erola dan nipple.

8. SAYA membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual.

9. SAYA membantu mengurangkan tekanan darah.

10. SAYA membantu dalam pencegahan penyakit katarak.

11. SAYA membantu mengekalkan kesihatan saraf, otot dan menguatkan dinding kapilari.

12. SAYA membantu menggalakkan kesihatan kulit dan rambut yang sihat.

13. SAYA membantu meningkatkan prestasi atlit dan mengendurkan otot kaki dari kekejangan.

14. SAYA membantu mencegah anemia dan “retrolental” iaitu sejenis gejala mata yang boleh menjangkiti bayi pramatang.


APO BONDO EH NI ???
HINT: Huraian sikit….
  • Pengambilan SAYA yang konsisten sangat membantu dalam mendapatkan tekstur kulit yang cantik, menghilangkan parut dan jeragat, wajah nampak lebih berseri dan tidak kusam
  • Seorang teman sebelum ini mengalami masalah di mana tempat kemaluannya didapati mempunyai benjolan seperti bengkak ketumbuhan, beliau mengamalkan SAYA selama 7 hari dan Alhamdulillah ketumbuhan itu mengecut dengan sendirinya. Ini kerana SAYA membantu mengecutkan pertumbuhan abnormal sel dan melancarkan saraf terutama bagi ibu yang menyusu dan dapat mengelakkan bengkak susu yang berlarutan.
  • Bagi ibu yang menyusu, kedinginan adalah masalah biasa yang bakal dilalui disebabkan hormon prolaktin yang lebih tinggi dari hormon estrogen, dan pengambilan SAYA membantu mengatasi masalah kedinginan.
  • Membantu mengatasi masalah saraf belakang terutama mereka yang sering mengadu masalah sakit bahagian belakang badan.
  • Sangat membantu apabila si ibu yang menyusu mengalami luka di bahagian nipple. Rata2 ibu yang menyusu akan melalui saat sukar apabila puting susunya melecet ataupun luka. Pengambilan yang konsisten sangat membantu si ibu recover dari kesakitan yang dilalui.
  • Bagi wanita yang pernah melahirkan anak perasankah anda kawasan erola iaitu kawasan bahagian puting susu menjadi besar dan gelap. Semakin banyak kelahiran akan membuatkan ianya semakin gelap. Ibu membuat kesimpulan bahawa ianya merupakan pigmentation selepas kelahiran. Namun dengan pengambilan SAYA yang konsisten membantu kawasan gelap itu mengecil dan warna puting menjadi cerah semula. Parut strecth mark akan semakin pudar.
  • Bagi yang mempunyai masalah pre-menstrual yang teruk, SAYA membantu mengurangkan kesakitan akibat pre-menstrual / PMS.

 APO BONDO EH NI ???

 __ I __ __ M __ __  __  __ __ M __ L __ __

Hitam manis...yang hitam manis...yang hitam manis...pandang tak jemu...pandang tak jemu....

Hitam itu menawan...hitam itu elegant...hitam itu cantik...

Jawapan: V I T A M I N  E  C O M P L E X

ANDA BETULLL !!!  Teteretterettttt.......


nindia si hitam manis itu.... Vitamin E !!!
Apo Bondo Eh Ni ke Teka Teki nih...kihkihkih...ini vitamin wajib NuNa yerk...sbb muka NuNa jenis jerawat yang meninggalkan parut! Sangat jeles tengok orang yang mukanya walaupun berjerawat, tapi tak tinggalkan parut...hmmm...

Berminat nak cuba??? 

:: HP 013-4309343 (sms/whatsapp)
:: ID 874901
:: FB Page Your Healthy Steps

No comments: