Thursday, June 12, 2014

Nak Jimat Tapi Rugi !!!

Beli suplemen Shaklee GUNA ID pengedar untuk dapatkan HARGA AHLI?

NAK JIMAT TAPI MERUGIKAN DIRI SENDIRI...PERASAN TAK???

Sering TERCARI-CARI Produk Shaklee TERMURAH di pasaran? PENAT dan PENING pulak nak cari KONSULTANSI dan JADUAL MAKAN yang betul? 

Anda patut JADI AHLI SHAKLEE kerana ada RAHSIA di sebalik menjadi AHLI SHAKLEE.

Pengguna TEGAR Shaklee WAJIB daftar AHLI SHAKLEE !!!

Khas untuk mereka yang sudah pun JATUH CINTA dengan produk Shaklee. Ketahui RAHSIA kenapa anda WAJIB JADI AHLI SHAKLEE.

Mari NuNa cerita kenapa WAJIB jadi ahli Shaklee

1) BELI MENGGUNAKAN ID SENDIRI dengan HARGA AHLI
Sekiranya anda ingin menikmati produk Shaklee pada HARGA AHLI (member/distributor price), anda hendaklah berdaftar sebagai AHLI (terpulang samada hanya sebagai consumer atau pengedar).

Sekiranya anda tidak berdaftar secara sah sebagai AHLI/PENGEDAR SAH SHAKLEE, anda tidak berhak untuk mendapatkan produk SHAKLEE pada HARGA AHLI, anda harus membayar pada HARGA RUNCIT (retail price).

2) CASH REBATE/BONUS dimasukkan ke dalam akaun ahli sendiri (sama ada hanya untuk makan sendiri ataupun jika mahu BISNES)
NuNa cukup suka lah mengingatkan mana-mana pengguna tegar Shaklee supaya mendaftar menjadi ahli. Pasal CASH REBATE/BONUS ni lah."Nak dapatkan harga ahli, sila guna ID saya". Anda rugi tau. Kerana beliau menyuruh orang membeli dengan ID beliau, dan akhirnya beliau yang dapat CASH REBATE tu, sedangkan sepatutnya jika pengguna tegar Shaklee tadi mendaftar sebagai ahli, pengguna tadi bukan sahaja dapat harga ahli, malah melayakkan pengguna tadi juga untuk mendapat CASH REBATE! 

CASH REBATE ni sama jek konsepnya macam Jusco Card, Bonus Link, PETRON station, even macam TESCO CARD dan MESRA Card PETRONAS. Bila beli certain2 amount, korang dapat diskaun dan rebate balik kan? kan? SAMA LAAA SHAKLEE pon. 

Buat pengguna tegar Shaklee, seharusnya bila jadi ahli Shaklee, bukan sahaja membership tak perlu renew setiap tahun, malah anda dapat masuk group2 eksklusif, malah konsultansi juga adalah seumur hidup juga.

3) SISTEM SHOPPING ONLINE
Pembelian produk Shaklee adalah sangat mudah dan tracking juga semuanya adalah online. Shopping online! Tunggu barang depan pintu rumah…

Bukan sahaja sistem online ni memudahkan pengguna Shaklee yang mahu makan sendiri, malah amat memudahkan juga bagi ahli Shaklee yang menjadikan Shaklee perniagaan mereka. Jarak jauh dari branch bukan lah alasan yerk…semua dihujung jari !

So, macam mana? jom jadi ahli Shaklee. Buat apa bg CASH REBATE/BONUS ni kat orang kan. Baik masuk poket sendiri ye tak?

4) PENGHANTARAN DIURUSKAN PIHAK SHAKLEE
Yang ni memang dari dulu dah begini. Itu yang seronoknya berniaga dengan Shaklee ni! Lagi-lagi untuk suri rumah yang tidak bekerja dan bergelumang dengan anak kat rumah tu. Memang syok! Tak payah pergi ke pejabat pos pun! Online jek dari rumah. Belikan barang secara online, dan address penerima terus kepada customer kita! So tidak lah perlu terkejar2 nak ke pejabat pos, dengan nak angkut anak lagi, dengan nak ambil anak kat sekolah lagi. Jangan tak tahu ade jerk pengedar Shaklee ni duduk luar negara, tapi sales dia semua kat Malaysia tau! 

Untuk yang nak buat part time? Huh! Lagi lah senang! Apa yang anda perlu buat hanyalah marketing jek tau.. Buatlah FB page, blog ka, instagram ka…Hehe…Iklankan, dan tunggu customer datang. Ambil duit customer dan kita transfer kan ke Shaklee pula! Oh, ini menjurus pula kepada next kelebihan!

5) TAK PERLU MODAL JIKA NAK NIAGA! 
Kerana apa? kerana customer dah bayar anda dulu! Barulah korang online dan terus orderkan untuk customer korang tu. Nampak tak, stok pun tak perlu buat…tapi yang nak buat pun boleh…xdak masalah…

Haa, yang tentang consultation, tentulah pengedar yang orderkan ni kena beritahu. Kalau boleh jangan kacau pengedar lain utk dapatkan consultation. Dapatkan dari pengedar yg korang daftar @ dalam group.

Berminat nak cuba produk Shaklee @ mendaftar sebagai AHLI?
Hubungi NuNa di:

Email: nuna2307@gmail.com / putri_nadia83@yahoo.com
Call/SMS/WhatsApp: 013-4309343
COD Area: Alor Setar
Postage Seluruh Malaysia Disediakan dengan Kadar Rata!

No comments: